چگونه Paceinte پلی کیستیک بیماری کلیه با کراتینین 6.0 دیالیز می تواند Evitrar
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه Paceinte پلی کیستیک بیماری کلیه با کراتینین 6.0 دیالیز می تواند Evitrar

چگونه Paceinte پلی کیستیک بیماری کلیه با کراتینین 6.0 می تواند به بیماران DiálisisLos با کراتینین بیماری کلیه پلی کیستیک 6.0 شامل گرفتن دیالیز در آینده cercano.Sin اما اگر آنها می تواند بیماری خود را تحت کنترل، شما می توانید Evitrar یک شانس برای یک زندگی با کیفیت و بدون diálisis.¿Entonces چگونه می توانید بیماری کلیه پلی کیستیک بیمار جلوگیری از دیالیز؟

چرا بیمار با کراتینین بیماری کلیه پلی کیستیک 6.0 توصیه می شود به دیالیز؟

در درمانگاه، کراتینین 6.0 به معنای بیماری در حال حاضر در مرحله 4 بدون کنترل خوب پیدا شده است، این بیماری در rápidamente.Entonces اورمی پیشرفت، بیماران دچار عوارضی است.اگر به قبول دیالیز رد، کراتینین سپرده در بدن شما و خسارت بیشتر به کلیه ها، که منجر به عوارض جدی تر است.

چه درمانی می تواند بیمار را برای جلوگیری از دیالیز کمک کند؟

پزشکی درمان فشرده سازی گرم نیز شناخته شده است comoMicro چینی Osmotherapy یک نوآوری از طب سنتی چینی است، می تواند کمک به جلوگیری از دیالیز و کوچک شدن کیست.

این درمان به چینی کمپرس گرم پزشکی مبتنی بر، دارای مزایای در چشم انداز زیر است:

کاهش کیست های کلیوی

کیست پر از مایع. داروهای چینی فعال به کلیه نتیجه در حال تغییر فشار بین داخلی و خارجی. مایع در کیست تحت ستم و جریان را به sangre.Por بنابراین کیست های کلیه روزمره کاهش می یابد.

با فشار دادن رشد کیست های کلیه

طب چینی درمان فشرده سازی گرم کیستهای بافتی از بین می برد، و ستم به رشد کیست کیست riñon.Si متوقف پیشرفت، PKD نیز می تواند بسیار bien.Mientras هر دو دیالیز می تواند با موفقیت اجتناب کنترل شود.

تعمیر آسیب کلیه و بهبود کارکرد کلیه

تعمیر آسیب کلیه و بهبود کارکرد کلیه مزایای استفاده از دو درمان فشرده سازی گرم است که می تواند بیماری کلیوی از ریشه دیدگاه درمان.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com یا با مشورت با دکتر ما WhtasApp ارسال: +8615732170898، شما همچنین می توانید یک پیام را ترک کنید، سعی کنید





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: